ÄLSKAR MITT LIV TILL 100 !

Ligger fortfarande i sängen och lyssnar på massa gryma låtar på min blogg och på datort, det gillas.
Ligger oxå och tänker på livet, det som vart och det som kommer. Jag har vart fett med tpl på bloggen ett tag bara gnällt om hur jag hatar min klass och mina fotboll skador. Men jag ska fan va glad för att jag får gå i skolan, för att jag fått dom betygen jag fick. Jag va helt klart ett stort IG barn på högstadiet, men kolla nu liksom gick ett ig visst men det gör inget jag pluggar upp det jag ta rmig i kragen.

Och fotbolls spelare får skador, dom gör sig illa och även gör jag det liksom. Plus jag har världens bästa vänner. Både folk som jag bor fem minuter i från och vänner jag älskar som bor fyra timmar ifrån. Alla dom gör så man pallar gå upp på morgonen dom gör så man har mål i livet. Jag är en krigare i själ alltid trott på mina mål och tryck aldrig ner för vad jag tycker. kännde jag behövde få ut lite vad jag tycker och tänker så nu vet ni att jag är tusen gånger starkare och lev livet fullt ut nu folket för det för jag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback