Hold my hand.

Musik, myskläder, banan det är det som gör min kväll just nu HAHA. Kom faktst hem för 45 minuter sen från en mys kväll hos systrarna Selcuk. Blev en film som gick på TV och resten av kvällen fluma vi och satt  Nasu's rum och chilla lite bara. Rätt skönt att ta det lungt faktist. Tog bussen hen då jag mötte Alex Erik och Oustin snackade bara lite eftersom vi inte är så jätte bra vänner längre men det får man leva med eller hur? Imorrn ska jag i allafall gå upp skaplig td för att ta mig till stallet för en sista ridtur på Ymer. Som alla redan vet så blir det sista gången för mig då jag tagit beslutet att det inte funkade längre. Men skitsamma efter stallet drar jag hem slänger i mig nått att käka och sen förmodligen möta Elin för att sen gör comback i fotbollen super glad är jag! Sen får vi se hur kvällen blir men slänger upp inlägg imorrn oxå så oroa er inte haha. Men nu ska jag sova puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback