Super nöjd efter en hård träning.

Hemma från en ruskig jobbig fotbolls träning i tallbacka hallen. Damlags träning va det men vi tränar ju ihop nu så det kvittar bara olika tränare med jag överlever nog? Körde mycket styrka och ben svetten rann på alla och hallen är så liten oxå så det blev tungt att andas. Men känner att träningen gav jävligt mycket och det är bara skönt att träna av sig nu när jag inte kan vara ute och springa på gatorna pga halkan. Ska ju nämligen börja gymma och springa plus mina träningar och käka mycket bättre, det va mitt nyårs löfte och har inte fäljt det så bra men nu kör jag igång på allvar. Käkade även lax med pasta nu efter träningen och det är ju bra mat så är på bra väg i allafall hihi. Imorrn så är det onsdag och det betyder attt jag ska rida på min nya medryttar polle och kameran är självklart med så bilder kommer jag lovar er. Men nu ska jag hoppa in i duschen städa lite och hoppas på att jag kan somna i tid ikväll.. Puss

Kommentarer
Postat av: Jessika

sv:

Haha jaa det är alltid så kul att köra derby, även ifall vi alltid förlorar haha! ;)

2011-01-12 @ 09:21:34
URL: http://piggly.blogg.se/
Postat av: pauli

sötnos!

2011-01-12 @ 12:57:32
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback