Tog en 30 minutare i solariet.

tjolahopp på er. Sitter eller nja ligger i soffan i vardagsrummet och bara kollar på TV. Tänkte dra ut och springa men får göra det imorrn är så satans trött just nu och det är kallt hah plus har fortfarande ont i ryggen så. Idag i plugget va det väl inge speciellt som hände, lite tjast med engelska läraren och matte läraren men tjafsar jämt med dom så det kvittar för mig. Efter skolan drog jag till nynäshamn för att sola solarium igen och fasen va skönt det va, och lite brunare sitter ju aldrig fel. Sen drog jag hem och nu sitter jag vid datorn och ska nog alldeles strax hoppa in i duschen eller nått liknande. Även ska jag locka håret lite så det ger extra volym imorrn för pallar inte med hååret när det är slikat. och även ska jag läsa min förbaskade bok som är så bra men ändå så seg ? men nu drar jag. puss

Kommentarer
Postat av: kittymon

Åh vad skönt att sola lite. Det var ett tag sen man såg solen men snart ska det väl bli vår.



Ja det var verkligen på tiden. Man har vart lite orolig men nu visade dom att dom kan och är med igen. Mera vinster tack! heja Gnaget!

2011-01-24 @ 18:33:22
URL: http://kittymon.blogg.se/
Postat av: ellen

sv: jag köpte ingen häst i våras.

D-ponnyn köpte jag i december nån gång 2010.

C-ponnyn köpte jag februari 2009. :D <3

jaa, jag längtar till våren.

Då är det mycket roligare att fota hästarna !

2011-01-24 @ 19:17:32
URL: http://ellenstavlingsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback