Snurrig brud TJA !

Nu ska jag i allafall ha slutat kallköket för denna dag och har nog rätt bråttom hem för att duscha oc fräscha upp mig för senare ikväll ska jag och Sandra Elin hem till Alma på tjejkväll och sen dra vidare på fest. As mysigt faktist men drickan är fortfarande ett litet problem för mig för Dennis lossan brosan typ tycker jag är för liten så kan tvekar lite att köpa till mig men det löser sej nog ?. Ni ser att detta är ett Tidsinställt inlägg så det betyder att jag skrev detta igår kväll därför kanske det blir lite konstigt men ni fattar nog. Blir inte så ska uppdate dårå eftersom jag har lite halvt som halvt ed tid i morrn idag elr nått haha nu blir jag själv rätt snurrig. Men nu vet ni i allafall vart jag befinner mig puss

Kommentarer
Postat av: ellen

sv: jag har varit i skolan, sen ridit.

Ska snart ut och rida min andra häst.

Ikväll blir det slappa framför teven. ;)

Vad händer imorn?

2011-01-28 @ 17:28:37
URL: http://ellenstavlingsblogg.blogg.se/
Postat av: kittymon

Det värsta med det hela att det är svårt att klaga och få nått ogjort när dom klantar sig så. Oseriösa borde inte få utöva men tyvärr går det inte att stoppa. Många tror att vaddå naglarna är det väl ingen fara med men det kan bli skador där också.



Det är bra att du har en egen vilja och väljer AIK. Hua för SSK!



Ha så kul ikväll!

2011-01-28 @ 21:39:14
URL: http://kittymon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback