Skype mulls

HAHAH så får jag börja mitt inlägg idag. Sitter nämligen tillsammans med Philip Andreas och nån brud och snackar i skype. Vi har fått reda på att en brud som har fejkat sin facebook inte är den hon säger att utgå ifrån. Så hon bruden ringde hem till dom och fick typ snacka me dhela familjen haha jag dog typ av garv!
Så nu har vi lagt till hela familjen oå facebook och på skype så nu jävlar haha. Men förutm det så har jag itne gjort ett skit idag. Ligger fortfarande i sängen med TV:n på och snacar skype. Vilket liv men eftersom jag inte har nån häst idag så kan jag bara chilla galeet tills min träning börjar hmm typ åtta tiden men innan ska jag möta min snygga Irani girl Nilo hih och säkert Natalie som vanligt. Ser fram emot träningen jag har blivit ett fotbolls freak nu för tiden, som ni vet hatadejag att träna med damlaget förut men nu älskar jag det!
Man lär sej så mcyket och alla är så snälla och det är mera tempo på deras trääningar så det ger så mycket mera. Och imorrn ska jag oxå ta min första spring tur runt ösmo men det kommer nog gå bra med musik i öronen nya skor woho. Ska oxå åka in till Götgatan nån dag till Igor sport och köpa ett par löpar byxor. Mycket bättre att springa i har jag hört, dock inte så snyggt men vadfan. nu ska jag snacka vidare med dom andra och sen lyssna på musik puss


Kommentarer
Postat av: Johana

tackar :)

2011-01-16 @ 21:31:02
URL: http://duggin.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur länge har du spelat fotboll? :)

2011-01-17 @ 21:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback