Skjut mig i huvudet.

Godmorgon. Sitter nu i soffan hemma hos Tugce tillsammans med Herve och Philip. Nyårsafton började bra för mig va bara lite hostig men jag överlevde. Började fixa förrätten som vi skulle käka med Melina. När vi käkat allt såbörja jag få värsta febern och frös som fasiken. Så gick och vilade i Tugces sng då kom allt jag fick ont i halsen och fick kramper i bröst och ryggen. Sen gick vi upp till centrum för att kolla på raketerna då kunde jag inte ens andas så spyde och fyfan. Sen när vi kom tbx gick jag och la mig helt kallsvettig och usch usch. Mår bättre nu men fortfarande verkligen inte bra. Men nu ska jag dricka te puss

Kommentarer
Postat av: Josefine♥

Eheh nej, det ligger på halmstad :P xd

2011-01-01 @ 13:42:57
URL: http://josefineborup.blogg.se/
Postat av: nesrin

- tack så mycket! :)

2011-01-02 @ 13:02:29
URL: http://jjustnisso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback