Magsjuka Mikkis här!

Ligger fortfarande i sängen och är helt död. Va ju hos Alma i fredags med brudarna men senare på kvällen börja jag få jätte ont i magen så medans dom drog till brandbergen så va jag svar hos alma och det va nog lika brqa för spydde hela natten och gud trodde jag skulle dö eller nått liknande. Vaknade upp på lördags morgonen fortfarande ont i magen och mådde illa. så pappa kom och hämtade mig i haninge. Åkte hem mådde skit fortfarande så tappade upp ett bad och låg där kanske en timme. Gick sen upp och la mig i sängen och hade fått skit ont i ryggen oxå likom jippi ?  så sov hela dagen igår och vakna upp imorse lika dålig som i fredags ? plus ännu ondare i ryggen.
Men nu håller jag på att svettas ihjäl så måste upp och ta en dusch puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback