Jag tror jag är boll rädd ?

Ny duschad och fräsch efter en skit tråkig träning, va va 19 stycken och det är väl rekord eftersom vi inte alls brukar vara många så lite glad får man väl vara. Men vet inte vad det va vi segade och gjorde konstiga ävningar så jag i målet itne hade en chans jippi.. Sen tror jag att jag börjar bli boll rädd illa men jag tror det hoppar undan och skriker som en fjolla fyfan! MEn så är det när man inte får stå på träningarna och kör fitt övningar  ÅH VAD LACK JAG BLIR. Fastnade inte på bild idag heller så fick bli en bild på min bästa kusin från hans match i sommras men nu ska jag fixa mig för sängen och välja kläder för imorrn puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv; jätte kul att du är med & tävlar i min veckans blogg!=)

2011-01-17 @ 07:31:12
URL: http://lisamalysjeva.blogg.se/
Postat av: lisa

nu är vinnarna av veckans blogg uppe

se efter om de va 'du' som vann & om inte så

bättre lycka nästa gång



kram Lisa=)

2011-01-17 @ 17:22:07
URL: http://lisamalysjeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback