Huvudverk, usch fy och blä!

Fortfarande ligger jag i min stora säng och glor TV och faktist gör en header åt min  kompis Johanna så hoppas hon blir glad (slänger upp en bild sen). Har inte gjort nått sen sist för min huvudverk blir bara värre och värre det börjar bli snuskigt jobbigt nu faktist. Tror faktist att det kan vara för jag har börjat träna så mycket och hårt nu och sover för lite och käkar inte. Har inte käkat sen ett tiden så magen kurrar på men orkar inte gå upp och göra mat nu för då snurrare i pallet USCH! Tråkigt inlägg jag vet men nu ska jag stänga av datorn och sen kolla film,
Saknar även min mamma sjukt mkt! ♥ aja godnatt puss


Sådära ser den ut, grym jag är !

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: haha nä de syns nog inte.. eller ja har väl lite av stilen kvar kanske, har rött hår och klär mig oftast i mer "rockiga" kläder, haha.. men nä, emo-tiden va bara nån "fas" ..

2011-01-15 @ 11:43:42
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/
Postat av: joowh

åhh va fin den ska jag ha förevigt!

men smsa mig så jag vet när jag ska sätta mig framför daton pussss <3

2011-01-17 @ 08:52:06
URL: http://johlindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback