fotbollen går bara bättre och bättre !


Hemma nu från en toppen träning med damlaget och några från 95/94/93 laget. Spelade ute igen och det går skit bra känns som förr liksom då jag va ute spelare hmm kanske ska bli ute spelare igen? nja eller man vet aldrig. Va i allafall skit rolig dock så svettades jag som en vete fan vad och jobbigt va det men det känns skit bra och kommer säkert ha lite tränings verk i morrn också och det gillar jag för då vet man att man gjort nått bra inte sant ? även har jag bestämt att jag ska börja på pass i nynäshamn blev inspirerad av min förra lärare sigge som gav oss ett pass i skolan och det ska bli föjävla roligt. Men nu ska jag slänga mig in i duschen och sen ta en kvälls macka juste Alma kommer imorrn  åh har saknat henne så mycket ! men puss

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha jag som är sugen på pizza hela tiden kanske äntligen tröttnar då om jag praoar på en pizzeria. Men vad var de för tider ni hade & praoade ni i nynäs ? =) <3

2011-01-13 @ 22:09:36
URL: http://mikaelaes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback