En riktig mamma dag ♥

nuu blir det ett litet mera seriöst inlägg, skolan som vanligt idag inga konstigheter eller jo faktist. Har börjat med hjäöp engelska eftersom jag är så ruskigt efterbliven i det ämnet haha rätt skönt det är jag Alma Elin Sandra och Ellan liksom tjej gänget så det ska bli roligt Även på Matte lektionen så hade vi skit roligt till och med så roligt att våran matte lärare börja filma oss ? Dock va vi skit arga över det och gick till nån tant som jobbade på skolan så nu ska rektorn ringa mig? haha men aja jag vill inte att han ska sitta och filma mej vadfan.
Men rubriken ? jo som ni vet är min mamma utomlands och åkte den 29 december och kommer hem igne den 2 mars rätt långt. Och alma träffar inte sin mamma lägre och idag fick jag värsta sms:et av mamma att hon sakna mig och massaa började gråta på lektionen och sen sekunden efter fick alma sms av sin mamma att hon saknade henne och då blrjade hon gråta. Det va känslosamt men ändå skönt att brudarna alltid finns dära för en. Men nog snackat om det jag blickar famåt och bara längtar efter min mamma. Efter skolan drog jag en powernap skuöle gentligen ut och springa men inte lätt med o sandade vägar här i byn så det sket sej. Men nu ska jag glo TV sen sussa puss


Kommentarer
Postat av: Clara

Svar: Tack snygging! :)

2011-01-18 @ 09:38:02
URL: http://belief.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback