Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig. ( som skulle komma upp igår med blogg.se fuckade)

  • Jag verkligen älskar att spela fotboll & kolla på fotboll.
  • Egentligen är jag väldigt blyg, även om man inte tror det.
  • När jag va liten rätta sagt från 2-12år va jag hos en annan familj på vardagarna mellan 5-18.
  • Jag är verkligen beroende av banan, älskar det !
  • Jag har bara haft en enda riktig bästavän och hon hette viktoria.
  • Jag älskar mina vänner och min familj/släkt.
  • Jag har alltid velat bli som min kusin Magnus.
  • Jag har nog aldrig vart riktig kär.
  • Jag ångrar att jag valde HR på Riksäpplet.
  • Jag börjar lätt gilla killar men blir nästan aldrig kär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback