Blev en fika med Ellinor & Alma

tjena hallå hej, ligger nu i sängen och snackar skype med mina härliga Habo grabbar! skulle egentligen spendera kvällen i Jordbro men hade värsta huvudvärken från gårdagens fotbolls träning så låg i soffan efter jag kom hem från haninge så det sket sig. Efter skolan dog i allafall jag Ellinor och Alma till centrum för present jakt och en fika, för min del bled den en kokosboll och en stor chai latte smarrigt värre. Vi satt och snackade om våran klass och lite allmänt skit hah. Tiden gick så snabbt så jag va tvungen att dra ifrån dom för pappa skulle komma och vi skulle hämta ut ny medicin och handla hem lite skit grejer. Sen har det faktist inte hänt fått mer intresant i livet. Imorrn blir det att dra och köpa löpar skor för ska äntligen ta tag i min träning och ut och springa och kanske honner slinka förbi gymet och  köpa kort. men nu blir det med Lets Dance där min diol Alexander Rybak är med haha puss



Kommentarer
Postat av: ebba delin

SV: Dom hjälper jätte mycket faktiskt !

2011-01-15 @ 12:56:22
URL: http://ebbadelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback