18 års party !

God eftermiddag på er eller vad man nu brukar säga?
Har vart dålig på uppdatera men har inte haft ork alls att blogga men när jag såg statestiken och att ni fortfarande hänger med i bloggen så ger jag det ett försök då. Va ju på spring tur runt ösmo för nån dag sen och det va förjävla skönt och det gick super bra och inte alls ont i hjärtat så kommer nog i fortsättningen byta ut en tränings dag mot en spring runda. Men nog om motion. Igår va jag och mina underbara brudar på 18 års fest i nynäshamn och det va Carolina som stog för partyt det va upp och ner skit roligt vissa stunder och andra lite mindre men samanfattar man det så va det toppen! Hälde i oss en hel del sprit så glada va vi allt och skämt ut mig ja det har jag oxå. Även en grabb spotta mig i ögat inte med flit då rå men haha usch usch. Träffade massa nyt folk som va ut sköna och kärde oss lite spel och sånt grymt !
MEn även en sån kväll tog slut när spriten va slut och folket gått så vi åkte med Jocke hem och va hemma runt halv två tiden och där vingla jag fram på bergsvägen hah gud va pinsamt, även så ramla jag hemma i rummet men som tur va vakna pappa inte hah. Just nu mår jag sådär lite ont i huvudet och så bakis med andra ord men orkar inte sitta hemma så jag tar mej en runta till Haninge för att komma ut och giveltiv kolla runt i affärer. Men nu ska jag dra puss

Oskarp bild men bilden är från spanien med brudarna. Gud ta mig tbx!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback