Uppe med tuppen.

Godmorgon på er. Ligge rnu i sängen och lyssnar på musik och samtidigt kollar jag på TV. Skulle egentligen vara på träning nu men det blev inte riktigt så så tränar ikväll med mitt egna lag i stället och kanske mef lickor 96 om jag hinner. Idag ska jag faktist bara vara hemma hade jag tänkt mej. Fixa lite med garderoberna och slänga massa små kläder som jag har liggandes i lådor överallt i rummet. Jag har så mkt kläder att jag får ha saker hängade på krokar i rummet och i lådor under sängen fatta då hur illa det är haha. Nånting jag vet i allafall att jag ska göra det är dagens middag. Hade tänkt att grilla, nu tänker ni grilla ute nu ? hah nej verkligen inte vi har en inne grill som man fyller med vatten och sen koplar in i ett el utag så funkar den. På grillen blir det nog fläskfile och svamp och pommes till smarrriiigt. Nä nu ska jag göra lite nytta puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback