Tummen upp för kvällens Event!

Kom nyee hem från kvällen event med Eric och alla andra härliga lirare. Började med lite mingel och sen massa små plock och sedan va det modevisning. Blev faktist rätt tagen på lite kläder som kom från Tess mode eller vad det nu heter. Så när pengarna rullar in blir två blusar mina. Eftermodevisningen va det lite bilder med fotografen Filip, as duktig kille. Sen tvinga Tina mig att fottas men en knasig kille vid namn Emil han va vänt åt andra hållet men as skön kille. Bilderna kommer upp sen när jag själv fått dom. Men nu ska jag städa upp lite i rummet för Fröken Ekstöm kmmer på besök imorrn då måste ju i allafall rummet vara fint hhah puss

Kommentarer
Postat av: kittymon

Men då är det ju på tiden nu att du smaskar i dig några gelehjärtan.

Vad härligt att dagen vart bra, sånt gillas!



japp i morgon är det apkross som gäller och alla AIKare ska gå svartgula...imorgon färgas staden svart och gul!

2011-02-14 @ 21:30:05
URL: http://kittymon.blogg.se/
Postat av: linnea

nja, ensamt :/ sj ?

2011-02-15 @ 10:36:58
URL: http://shitlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback