Tränings dax!

tjena hallå hej! 
Sitter nu framför datorn med reprisen från gårdagens melodifestival i bakrunden, första låten är fan rätt okej men hinner inte kolla dom andra för ska strax dra mig mot centrum för att träna flickor 03. 
Och ett plus idag så är min rygg mkt bättre har inte lika ont men fortfarande ont men det börjar i allafall bli bättre. Gårdagen så landade jag hos Sandra först där pilen oxå va fixade mig lite till och sen drog vi och mötte Elin och Jocke sen körde vi ner till nynäs och där landade vi hos Corby. Först va det räätt dött men sen med lite alkohol i kroppen så blev det mera ös. Kvällen slutade inte så bra då en mupp tog pilens cigg och det förstörde ju allt så vi drog oss till macken där jocke kom och hämtade oss. Drog hem och landade hemma klockan 2 då pratade jag lite med pappa sen somna jag i sängen SKÖNT! 
Nä nu måste jag tamefan byta om, kanske drar och simmar lite efter fotbollen ja det blir så puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback