Tog en spring tur runt Ösmo

Svettig, träningsverk, ja så ska det tamefan vara!
Tog en spring tur runt Ösmo idag så sjukt skönt säger jag bara dock så regna det men det kvittar för mig. Ska alldeles strax hoppa in i duschen och göra mig fräsch inför säng dax, öven måste jag städa mitt jävla rum oxå stökigt hela tiden hmm ett problem men aja det tar jag hand om senare. Imorrn börjar i allafall våran första utomhus träning och fasiken vad jag är taggad. Har velat spela ute så jävla länge nu. Känslan av att slänga sej uomhus och ouf vad jag längtar. Dock fortfarande is på planen så ett eller 100 blåmärken kommer jag nog få men hallå jag är ju fotbolls spelare? hiih. Nä nu ska jag hoppa in i duchen sen sov dax puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback