Nu vet du mera om mig.

Utseende
1. Vilken ögonfärg har du?: Brown
2. Hur lång är du?: 165
3.Vilken hårfärg har du?: Mörkbrunt
4. Långt eller kort hår?: Långt!
5. Piercingar?: Öronen, naveln, tungan
6. Vilken ögon färg skulle du vilja ha?: Duger som jag har.
7. Hur lång skulle du vilja vara?:  Liiite längre än vad jag är nu. Men inte för lång  Bli runt 168 i alla fall.
8. Vilken hårfärg skulle du vilja ha?: Lite mörkare med slingor eller nått liknande
9. Vill du ha kort eller långt hår?: Långt helt klart, hatar mitt (korta).
10. Skulle du vilja ha piercing?: Jag har piercings,
11. Har du lätt för att bli brun?: Yes, speciellt på stranden


Senaste du
11. Åt ?: Banan
12. Drack?: Vatten
13. Fick sms av?: Sandra
14. Du kysste?: Samir i think.
15. Senast sa du?: ''Jag har ont i ryggen'
16. Kramade?: Elin
19. Du spydde?: någon helg sen
20. Du skrattade riktigt mycket?: Idag & igår. haha! Men typ hela tiden.

Kärlek
21. Är du singel? Yes
22. Förhållande med? aldrig haft seriöst
23. Ditt längsta förhållande?: två månader TJA
24. Med vem då?: Theo
25. När någon säger din första kärlek? Tänker jag på hmm
26. Har du varit/är riktigt kär?: Kär vet jag inte.
27. Gillar du någon just nu? Ja typ..
28. Hur många seriösa förhållanden har du haft?: Inget 
29. Vill du vara singel?: Både ja & nej
30. Vill du gifta dig?: I framtiden? nja
31. Vill du ha barn? två stycken, en tjej och en kille
32. Vad heter din nuvarande Flick/pojkvän?: Har ingen

Vänskap
32. Den som vet mest om dig? Tugce kanske?
33. Den vän som du har känt längst? Oumie, JohannaT, Maxi typ
34. Flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän? En bästavän, men bra kompisar med.
35. Någon du saknar att umgås med? Turko..
36. Tappat kontaken med någon du saknar?: Ja
37. Någon kompis som bor långt ifrån dig?: Japp
38. Den du har mest minnen med? Delar mina minnen med alla.
40. Har du någon gång varit vän med någon du tycker om?: Ja det är jag nu så.


Övrigt
42. sport?: älskar fotboll!
43. galen eller lugn?: Gaaalen
44. Har du någon gång hört att du sjunger bra?: HAHA nej.
46. Har du hört att du borde bli modell?: nej.
47. Något speciellt du alltid har på dig varje dag?: Underkläder
50. Vad tänker du på just nu?: En person..

Kommentarer
Postat av: Patrickgunn

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2011-10-25 @ 13:04:42
URL: http://patrickgunn.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback