Ligger fyra dagar efter men nu kör jag igen.

Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.

Något jag oroar mig för är att jag kommer ångra mig så sjukt mycket att jag valde Hotell & restaurang för nu börjar jag tveka litegran om det verkligen är det jag vill hålla på med hela livet?

Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.

Detta tog jag när jag va på Åland för att träffa mina älskade kusiner!

Dag 13 – Mitt drömbröllop

Detta kommer bli lätt, jag har faktist aldrig velat gifta mig tro det eller ej men tycker bröllopp är överskattat och kostar så mycket ppengar så har aldrig tänkt hur jag vill ha det? men om jag nu skulle få för mig att jag ska gista mig så skuelle det bli som i en saga. Stor klänning med massa folk och blabla ni fattar?

Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.


Åh herre säger jag bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback