läpp förstorning?

Sitteer nu på en pall i rummet med datorn framför mig och lyssnar på musik och läser lite olika bloggar, även så drack jag mjölk alldeles nyss och lekte lite med glasen resultatet ser ut som om jag gjort läppförstorning inget jag skulle göra. Skol dagen va chill som fan hade Poff imorse sen gympa men det va ju oseriöst eller ja inte som vanliga gympa lektioner sen käkade jag och Alma på thai grejen allltid lika smarrigt. Sen vare möte om våra individuella val för tvåan och jag skulle ta Speciall idrott men fick heller man måste spela i akademi men det fanns inte för tjejer så jag får damp öven alma blev förbannad och våran lärare bara sår där och är arg för skit skola jag går på asså. Nä nu sk ajag ta en tupplur och ladda för att senare åka tbx till skolan på möte puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback