Lägg ner förfan!

Får damp nu rent utsagt, jag va så jävla taggad på att spela utomhus träning för liksom fotbolls ska man spela utomhus man tränar inne bara för att inte tappa så mkt under vintern men det verkar ju jävligt många inte fatta. Läste nyss på fb att alla klagar att det är så kallt blabla det är förfan inte en ensa minus grad och varför klaga när vi fått en nybyggt konstgräs plan? plus vi har DM match mot bajen snart då ska vi kuna spela ute och vad är vittsen om alla ska gråta nu och sen klaga på att vi borde träna? åh måste bara få skriva av mig lite för pallar inte såna människor börja spela handboll i stället så slipper ni. Haha nu ser ni hur jävla motiverad jag är på fotboll och brinner för det. Medans hälften vill ha fint hår inte bryta nageln elr bara hänga med pojkvännen och tro att man blir utagen till match? nix så går det inte till eller jo ibland..
Så från och med idag ska jag hålla koll på vilka som tränar och sen se vilka som blir utagna till match och blir det för mysko så byebye det tycker till och med min pappa så varför inte broshan? hihi. Nä nu ska jag byta om och sen tagga och döda alla på planen med min älskade Elin Eklund puss

Kommentarer
Postat av: kittymon

Det är bra tagga nu för faan!!



Ja det är lite tätt där nere i tabellen och det går fram och tillbaka hela tiden ;) Just nu är det frölunda som ligger i botten...

2011-02-08 @ 20:23:47
URL: http://kittymon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback