Kiropraktor next !

Kom nyss hem från fotbolls träningen som kunde vart en aning roligare men det va faktist helt okej. Har ju fortfarande så jävla nt i ryggen så jag bara vill dö så det blir skit jobbigt att utföra träningarna helt när det liksom tar stopp i ryggen fan fan fan säger jag bara! Så både min gympa lärare och fotbolls tränare plus pappa tycker jag ska ringa till en kiropraktor imorrn så jag får väl ta och lyda deras årder. Stannade kvar lite efter träningen för att kolla lite på gubb träning och där köttar dom på som fasiken lite roligt att se faktist. Imorrn lär det inte bli så bra uppdate för ska fira alla hjärtans dag med Eric så får se hur det blir men nu ska jag springa till vardags rummet och kolla på Wallander puss

typ i nian jag och eric :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAR LÄNKAT DIG NU TJEJEN SÅ DU VET! :D

kram

2011-02-14 @ 10:16:41
URL: http://duggin.blogg.se/
Postat av: linnea

fin blogg. :)

hur mår du ?

sköt om dig , kram .

2011-02-14 @ 10:40:14
URL: http://shitlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback