Jag trodde jag bröt handen!!

God kväll folket, kom alldeles nyss hem från en toppen träning och självklart va vi innomhus. Vi skulle dött om vi vart ute haha. Men ska samma, när jag skulle knata till fotbolls träningen så va det totalt snö kaos så det tog min tjugo minuter att gå och i vanliga fall tar det kanske sex minuter bara? ni fattar hur jävligt det snöa hära. Kom i allafall i tid till träningen där vi bara va 11 stycken eftersom dom flesta inte kan komma nu när tågen är hej kom och hjälp mig. Så vi körde mycket skott på mål och två mål det va riktigt roligt tills jag fick en boll sten hårt på handen så den böjdes bak och den knäktes till fyfan va ädd jag blev och vad ont det gjorde men spelade på som vanligt men man märkte verkligen att jag hade ont då jaggav upp och bara släppte in allabollar så vi abröt träningen. Och självklart när jag knatade hem så ramla jag och landade på handen?! AJJ skrek jag och det lovar jag jag skrek verkligen. Hela handen blev alldeles röd och svullen på översidan av handen och fortfarande har jag ont men jag kan ju röra på fingrarna så inget är brytet i allafall. MEn nu sitter jag i allafall här hemma och ska hoppa in i duschen nu och bädda ner mig under täcket och sova puss på er

hah helt random bild, "det handlar om att bjuda på sig"

Kommentarer
Postat av: kittymon

Ja fy ursch vilket jävla väder. Själv har jag inte vart utanför dörren men imorgon måste jag. Hoppas verkligen inte det blir kaos för då får jag psykbryt =)

Chips är nog inte nyttigt oavsett vilken dag det är men gott är det.

2011-02-10 @ 23:36:28
URL: http://kittymon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback