Jag rös när juryn kom in, så jävla maffigt!!

Nu ligger jag i sängen helt utmattad efter en lång och underbar dag i globen med dom allra bästa. Jag fick se kockar som kämpade typ för livet för att vinna årets kock och gud va maffigt det va!
Jag och Emil gick ner mot scen när juryn skulle komma in och utan att ljuga så rös jag som fasiken och wow har inga ord för kvällen helt ärligt. Detta görs lätt om nästa år och åren efter det. Från och med nu en tradition fattar ni hur över spännd jag är eller? hihi. Men men dag har vart toppen i allafall och spederats i globen hela dagen. Bilder finns på facebook Mikaela Sjölund för er som inte fattat det ännu. Ingen träning för mig heller ikväll för är då jävla trött så jag skippar det. Men nu slänger jag upp lite bilder sen ska jag ta främ kläder för i morrn puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback