Jag känner mig fri.

Kom nyss hem från nynäshamn med pappsen där vi har handlat lite ingrienser till kvällens middag som blir en skaldjurs middag smaskens säger jag bara. Men plugget idag va hur tråkigt som helst. Vi skrev bara om massa kryddor idag och jag trodde jag skulle tappa min hand haha. MEn som tur va fick vi sluta klockan tolv så åkte hem med Sandra och Elin. Ikväll blire hallen med brudarna och gurra aktersnurra ska bli nice att lira lite boll igen med dom gfamla polarna. Sen ska jag nog träffa Sandra och Pilen. Imorrn drar vi hem till mellis på lite krök och bara umgås det va ett bra jävla tag sen men nu ska jag städ aupp liute i rummet puss

Old pic, den är från förra partyt hos mellis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback