Jag förväntade mig något så mycket mer.

JÄVLA SKIT SÄGER JAG BARA! nu kommer jag skriva ett inlägg som ni verkligen inte behöver läsa för jag kommer vara så grinig så det bara inte finns. Ni läste ju om inläggen innan då jag skrev att jag va så jävla glad över att vi skulle spela utomhus och om hur jag skulle slänga mig och fan va nice men fuck det, jag som målvakt ska ju ha målvakts träning men det jag fick va anfalls träning så jag va så jävla arg jobbigt att skjuta några bollar i magen på mig elr att jag fick göra målvakts övningar och inte ens had vi våra tränare som tränare utan damlagets och jag verkligen hatar dom av hela mitt hjärta så hatar jag dom! Fotboll är verkligen inget för mig om det ska vara så hära. Jag vill utvecklas som målvakt inte som ute spelare jag har till och med blivit lite boll rädd hur jävla illa är inte det? aja ska inte vara arg längre jag och Elin ska nämligen ta ett snack igen och se hur fan det blir för vi båda vill utvecklas men inte som pajaser. Skönt att skriva av sej sin ilska. Nu sja jag hoppa in i duschen puss


Old pic men fingret säger alllt!

Kommentarer
Postat av: mimsan

Sv: Han är ganska snygg faktiskt ^^

2011-02-09 @ 11:48:29
URL: http://mimmimeurk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback