I'm back on track

Gokväll eller vad man nu ska säga, jag orkade inte med en blogg paus eftersom bloggen är det ända stället där jag kan utrycka mina känslor och skriva av mig liksom. Och sen vill jag inte svika mina trogna läsare som läser bloggen. Så kan ju börja med att säga att gårdagen va helt underbar. Först va det ju skola och där lagade vu jyckling curry och min jennys och jockes gryta blev bäst. Gårdagen betydde oxå att det va sista dagen i skolan och nu är det äntligen sportlov jippi. Efterskolan drog ojag och sandra hem och fixade oss duscha och massa sånt sen va det bara möta upp brudarna igen vid tåget sen drog vi till älvsjö för att ta oss till heron fanns bara ett problem. Vi hoppade på helt fel buss så vi tog oss till sparnäck i stället för Skörholmen haha duma lantis brudar. Så vi fick vända sen och det tog oss en timma extra men vi hann med allt i allafall. Vi käkade as god middag och på min tallrik blev det grill biff med pommes och cola smarrriigt. Sen drog vi och kollade på bio och det blev Burlesque för andra gången för min del men den är ju så jävla bra!! Sen drog vi hem med rätt buss och flörta lite med nån gubbe på tåget haha han skämdes så mkt men vi skrattade bara åt honom. När vi kom hem till Ösmo hörde vi att det va fest på musköten lokalen så vi taggade dit men snuten hade förstört allt som vanligt så det va B där. Träffade i allafall tessie och det va lite knas men det redde ut sig som sagt så det va skönt. Sen vandrade jag hem och somnade i söngen pladaskt skit skönt. Vaknade i morse runt två tiden och sen dess ha rjag bara städat rummet och snackat lite med brudarna inge specielt. Skulle med Alma till trånkan men det sket sej sen så får vi se va kvällen bjuder på, dock ha rjag skit ont i ryggen som vanligt då så kanske blir en svensson kväll framför melodifestivalen opch chips. Ja det lutar åt det hållet. Förövrigt så händer det inte så specielt mkt i livet, mamma kommer hem på onsdag och det ska bli grymt roligt har saknat henne så bajs mkt och sen ska jag nog försöka planera veckan så den ska bli full bokad. Blir nog inge fotboll för min del i morrn heller för vill verkligen inte pajja ryggen helt så tränar nog bara flickor 03 och sen kanske ta mig till simhallen för att simma lite ska va bra för ryggen tydligen men aja får sen. Nä nu ska jag nog äta har inte ätit på hela dagen .. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback