Hemma från en Stockholms runda med grabbarna

Sitter nu framför skype och snackar med Emil och käkar chips. Orkar inte vara nyttig längre. Va i allafall i stan idag med klassen på studie besök på hötorgshallen och kollade på massa olika fiskar och kött och sånt skit fyfan va äckligt det va, eller ja i allafall att se hur mkt kött som helst bara ligga dära och kanin kött och prylar blä!
Efter det besäket drog jag bruce emil och putte in till st: eriksplan och letade efter en ifon affär, ja den hette så jag har inte stavat fel. Först gick vi helt jävla fel och gav nästan upp men så hittade jag en skylt och vi kom rätt. Åkte hem sen men självklart va alla tåg inställda så vi fick åka tuben men massa jävla p12 jävla skit asså. Men sen i farsta hoppade vi på det riktiga tåget och va mest tpl typ. Kom hem och käkade middag det blev typ köttfärs limpa men ris och sås as gott. Men nu ska jag prata vidare med Emil och nu kom Charlie puss



Kommentarer
Postat av: kittymon

<åhhh chips som är så gott, nu suktade du mig!



Ja tagga!!! hahaha



AIK ligger förnärvarande näst sist i tabellen, frölunda sista och Modo precis ovanför oss...och det skiljer 1 p

2011-02-10 @ 19:04:03
URL: http://kittymon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback