Halkade lite efter men här har ni svaren!

Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.


Dom här skorna inpuls köpte jag för nån dag sen då mina andra rosa skor har gått sönder 199kr.

Dag 20 – Min favorit film.

Rädda Willy har jag alltid älskat. Det är den filmen jag jämt gråter till den filmen jag jämt skrattar till
så det är klart min favorit film!

Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.

Här är en bild som jag faktist inte vet vem som tagit, det är i allafall på våran skolbal i nian.
på bilden är det mina underbara vänner Pilar Jag Sandra ♥

Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.

Min rektion när jag ser mig själv i spegeln är olika beror ju på om jag är nyvaken dåvill man bara kasta sten mot spegeln men om jag har fixat mig för nått speciellt träffa någon elr vara party fixad då känner jag mig ur snygg!

Kommentarer
Postat av: Emma

har svarat på din kommentar nu :) tack för att du läser bloggen och fin design på din egna! puss

2011-02-14 @ 13:57:37
URL: http://grytagirls.blogg.se/
Postat av: Kashaya

Vad snygga skor!=) Hoppas du har en fin Alla hjärtans dag?

2011-02-14 @ 19:45:57
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback