Godmorgon gubbah!

Godmorgon, sitter i vardagsrummet och är inne på pappsees data eftersom min är så jävla seg. Gårdagen va toppen rolig. Spenderade den först i hallen tillsammans med Nanny Carola Nilo  Minna Gurra Ille Freddie och ledarna spelade fotbolls som ni kanske föstår. Gjorde till och med tre mål hih. Men sen fick jag alldeles för ont i ryggen så jag gick och mötte Sandra och Pilar så vi kollade lite medans dom spelade och sen drog vi vidare till Exit och drack te och spelade kort plus UNO. Sen satt vi bara och snackade om vad vi ska göra ikväll. När klockan blev runt 11 tiden drog vi vidare till Elin för att hämta en midjekjol som va i fel hem. -Knatade hem sen och landade i sängen. Idag vetefan vad jag ska göra jo jag ska städa rummet då jag igår slängde all ren tvätt på golvet för allt låg i sängen så det ska sorteras och det lär ta ett tag för har ju så jävla ont i rygg helvetet, sen så ska jag i alladfall duscha och välja ut kläder tills ikväll då jag och Sandra Pilen drar på krök hos Meliis och träffas skönt folk hah bland annat Carro som gick i min klass -.- hyhahaha.
HNä nu ska jag göra tile nytta här hemme ska nog först kolla på bygg lov puss


även denna bild är old. Bilden är från 
första festen vi hade tillsammans! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback