Godis + Film

Sitter nu i rummet och verlkigen inte gör nånting alls! Ingenting händer ikväll. Izabela är i småland sandra och dom är nån annanstans tulle och dom snackar jag inte med och bussarna och tågen är ju inte så vänliga idag.
SÅ får nöja mig med godis och film ikväll. Förövrigt har dagen vart en kaos dag. Drog till tåget klockan sju för att dra till skolan men självklart ska tågen flippa för vädret gjort det så kom inte till skolan fören kvart över nio och då fick vi reda på att tågen inte skulle gå nå mera så vi drog snabbt ner till tåget för att ta det sista tåget hem som va hur sent som helst så vi frös tp ihjäl. Hann i allafall komma hem och sen va det att hoppa in i bilden för vi skulle käka lunch med halva slökten eller vad fan man säger. Det va i allafall jätte gott och vi gick där från med ett leende på läpparna. Kom i allafall hem och snackade med Emil om hans telefon som jag råka pajja och jag måste betala en jävla massa pengar kommer ju blu uber fattig. Fattar inte riktigt hur den kunde gå sönder med tanke på att jag inte ens slog hårt men aja. Pappa kommer lacka bävver på mig men aja får väl sälja massa saker hemme för att få i hopp para. Aja nu ska jag lyssna på musik elr hoppa framför tåget nä skoja puss


Kommentarer
Postat av: Olegabrielle

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2011-05-25 @ 10:43:39
URL: http://olegabrielle.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback