God morgon.

Godmorgon på er. Sitter nu på stolen i rummet och lyssnar lite på musik och ska strax göra nått att käka. Gårdagen va lugn kollade på shrek och drack vatten och käkade frukt? hmm lite knäppt eftersom jag hade godis hemma men aja jag leker typ nyttig eller nått liknande. Somnade faktist klockan tio så det va as skönt. Idag skulle jag egentligen tagga på bio men Johanna hade visst inget att åka på så det sket sej som vanligt när det gäller oss två. Så funderasr på om jag ska mublera om hela rummet? är jävligt taggad på nått nytt liksom. kommer ångra mig sen när jag ser resultatet det gör ag alltid men har du endå inget att hitta på så det ska nog bli bra har ju hela dagen på mig. Och då ska jag samtidigt sanera lite kläder och byta plats på saker och ting i garderoben. För just nu slåt min garderobs dörr i min TV som jag redan har repat en gång så klarar mig gärna utan flera. Senare ikväll kanske runt sex sju tiden ska jag nog förmodligen till västehaninge och träffa grabbarna och röja lite gran hihi. Men det är bara kanske men hoppas det blir av för palalr inte sitta hemme ikväll igen då drar jag i sånafall till nynäs och hyr film och köper massa onyttigt. Men nu ska jag börja med min möblering så jag hinner bli klar tills ikväll puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback