Fotboll på hög nivå.

Kom nyss hem från spelar möte plus en träning med så kallade TG laget eller vad fan man kallar oss nu. På spelar mötet gick vi igenom hur kommande sässong ser ut och det lutar åt att vi tränar tillsammans med damlaget tre gånge ri veckan dp vi kallar oss TG. Men vi är varsid lag så jag spelar i F18 och dom ör ett Dam lag liksom. Sen stängde jag av öreonen efter det eller ja när det handlade om det. Sen gick vi igenom kommande matcher inte serie dock och v har cup om två veckor och det orroade mej lite då min rygg plågar mig just nu men får lösa det på nått väster. Sen har vi JDM mot bajen hemma och massa matcher fattade nada asså. Plus så har vi match på Erics 17 års dag som jag verkigen inte tänker spela då jag lovat honom att spendera med skönt folk. Sen fick jag även nya handskar och det va fan bra så påå träningen gick det betydligare bättre men ont i ryggen fortfarande men pappa ska kolla upp det så lämnar det åt honom. Men nu ska jag fixa lite annat puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback