Engelska lektion.

Hey hopp. Sitter nu tillsammans med klassen och skriver nån fitt engelska skit om New york. Dagen har väl vart helt okej har inte gjort så mkt på lektionerna men det är inge ovanligt men aja.
Humör? jora lever livet men som alltid lite arg är jag alltid och som jag skrev förut så vet ni säkert varför. Jag bara spyr av att tänka tanken och blir äcklad sm fasiken. Idag skulle jag egenltigen fika med Frida men tror inte det blir så. så drar säkert med Alma till Lasse och snackar hästar. Nä nu måste jag sluta för är så jävla irriterad puss


Lovade förästen att jag skulle länka Elin & Fannys nya blogg, två brudar som går i min klass.
här hittar ni den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback