Emil Emil Emil Emil

Sitter nu och kollar på SVT play på ponnyakuten och nu ligger jag ett program före och det sista som va nu va toppen. Där alla satt och umgicks och käkade tårta i solen fyfan jag vill oxå åka på ridläger ju. Får bli att övertala kanske Alma att åka med nånstans i sommar. Sak samma har inte gjort så mkt sen sist förutom att jag pratade med bästa Emil om blommor och bin haha nej men det är lite pinit men en vacker dag får ni allt veta. Men Emil är i allafall världens bästa lyssnare och även fast han är lite jobbig så är han min bästa kompis.
Imorrn ska jag fika med Frida och vi har en hel del att ta igen så det ska bli jävligt skönt. Vet inte riktigt vart det blir men får ju inte komma hem för sent då jag har träning klockan åtta uppe på Tallbacka med TG laget som vi nu så fint heter haha. Nää nu ska jag städa som jag sagt minst 10000 gånger puss

Emil ♥

Kommentarer
Postat av: kittymon

Tallbacka...nu börjar du närma dig mig om du menar det i Solna. Min son går i tallbacka skolan.



Nä det var inga stora siffror men sen var det ju derby också och då blir det lite annat och tillknäppt osv...



Men nu måste AIK börja vinna lite. Ska på hockey imorgon på hovet...möter Brynäs.

2011-02-21 @ 22:31:16
URL: http://kittymon.blogg.se/
Postat av: Emmie

sv: haha, jag menar kolla på fotboll ;)

2011-02-22 @ 09:16:37
URL: http://emmiev.blogg.se/
Postat av: Emil Slotte

Du är min bästa vän också mickis! Om du byter skola så kommer jag inte klara av skolan! <3

2011-02-22 @ 11:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback