Då va årets första varmköks lektion över.

bjuder på en halv kass bild på mig va tvungen att ta nått nytt kort i skolan och så en bild på kycklingen som simmar i vattnet och det va just det vi gjorde i dag, nä inte simmade i vattnet utan kycklig buljong. Det tog ca 40 minuter och medan det kokade så gjorde vi lite kokta grönsaker och olika nånting kommer inte ihåg va det hette men jag lyckades i allafall. Varmköket va inte så jätte roligt men det är ju bara början. dock så brännde jag mig hela tre gånger och skar mig i fingret Fan vad jag är bra fast nää. Men jag ska tamefan bli kock så det är bara att kämpa på kan ju inte vara king på allt. Nä nu ska jag ringa Sandra se om hon är hemma och sen troligtvis traska ner till Exit och träffa folk puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback