Bortkastad tid, eller ?

Äntligen hemma från mötet i skolan som va så onödigt snackade med två lärare sen drog jag och pappa hem då han lämnade mig i centrum så jag kunde träffa Sandra ett litet tag. Drog sen hem och väntade på att en brud skulle ringa mig angående att köpa min goose ha rju lagt ut den på annons pallar inte den längre. Men hon ringde aldrig upp eller jo men hann inte svara så får hoppas på att hon ringer igen imorrn. Men just nu liggger jag i sängen och snackade nyss med Emil och S. känner bara hur jag kastat bort min tid på en grabb som jag aldrig i hela mitt liv kommer få så nu ska jag försöka ignorera den grabben så jag glämmer honom, ja så ska jag exakt göra och det passar ju bra med tanke på att det är lov nästa vecka och ska antagligen å kryssning så kanske spanar lite extra hah nej det ska vara girl night på kryssningen. Även ska jag åka skidor och bara slappa galet. Fick lite knep av LAsse en man i skolan hur jag skulle göra och han sa väl bara att jag skulle säga face to face eller bara skriva en lpp men jag är ju förfan inte tre år haha lasse asså.. 
Aja imorrn ska jag i allafall vara i skolan såklart och då börjar varm köket och nu jävlar ska jag verkligen skärpa mig med mina studier och ska sattsa på ett MVG i allafall. Efter skolan drar jag hem laddar om & pluggar sen drar jag på fotbolls träning i V-hallen bara massa jävla två mål as skönt. Dom är det världens sämsta som tränar oss asså inte Andreas Elr Rogen utan Danne, han är så elak hela jävla tiden pallante. Sen ska jag hem fixa mig och sova.Och på fredag ska jag på bio med mina hörliga brudar. Men nä nu måste jag Duscha och städa rummet igen puss

söööt chey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback