Bakis så det bara sjunger om det

Godmorgon på er, vakna för kanske fem minuter sen av att jag har hej dundran ont i huvudet inte bra. Va ju hos mellis igår kväll/natt med massa skönt folk och mycket skratt och dansande blev det. Jag och Max visade upp våran fina dans vi gjorde i åttan typ haha oj vad alla skratta. Vi ösmo brudar drog runt halv ett tiden tror jag då jocke kom och hämtade oss och jag typ somna en skvätt i bilen så när jag kom hem va det bara slänga sej i sängen sjukt skönt! Dagens aktiviteter blir att jag ska strax dra mig till centrum för att möta upp Jenny för vi ska träna små tjejorna själva inte alls bra för min del men aja. Sen hem sova äta sen har jag träning själv ikväll får se om jag tränar med FK96 det svekar jag på. Men nu ska jag käka nått puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback