VI KÖR EN SÅN HÄR.

SKULLE DU HELST
1. pierca tungan eller läppen? - Har redan i tungan, men läppen vill jag ha!
2. vara seriös eller oseriös? - Seriös.
3. Dricka grön eller röd mjölk? - Dricker bara grön milk.
4. Brinna upp eller drunkna? - Odödlig här.
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? - Vänner men familia kan vara soft ibland.
SVARA ÄRLIGT
1. tycker du om någon nu? - Lite.
2. har du skolkat? - Ja.
3. varmt eller kallt? - Varmt.
4. soligt eller regn? - Soligt
5. fanta eller cola? - Cola ♥
6. är du nyttig av dig? - Ibland så HEH
OM MIG
1. vad heter du? - Mikaela
2. syskon? - Forever alone..
3. Vart bor du? - Ösmo
4. Hur många barn vill du ha? - 3
5. Vill du gifta dig? - Nepp.
6. Favorit tid på dagen? - Har väl ingen favorit tid på dagen? 
7. Humör just nu? - Trött som bara den!

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon? - Nepp.
2. Sjungit? - Yeh.
3. Blivit kramad? - Ja.
4. Känt dig fånig? - Yes.
5. Saknat någon? - Ja min mammi ♥
6. Dansat galet? - I natt fuckade vi ur!
7. klippt håret? - Ne.
8. Gråtit? - Ne,

GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - Nej.
2. Har du en hund? - Nej.
3. sover du helst ensam eller med någon? - Med någon.
4. Tror du på spöken? - Ja, men bara i källare.
5. Är du mörkrädd? - Ibland.
KÄRLEK
1. Är du singel nu? - Ja.
2. Föredrar du långa föhållanden istället för korta? - Ja.
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? - Ärligt så är jag ingen förhållande tjej.
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig?- Nä.
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk?-  Hahaha ohja!
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - Nä jag är snell ju.
7. Har du varit på en blind-date? - hah nej men skulle inte banga!
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - Ja.
9. Saknar du någon av dina ex? - Kanske kanske inte.
10. Somnat gråtande pga kärleken? - Mm.
11. Brukar du tänka på dina ex? - Haha nej.

KOMPISAR
13. Har du nån bästa vän? - Ja.
14. Är du ofta med dina vänner? - Varje dag.
15. Vad brukar ni hitta på? - Olika, festa umgås liksom.
16. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - Ja.
17. Vem vet mest om dig? - Alla vet så olika saker om mig. 
OM DIG
1. Hur lång är du? - 1,67cm tror jag.
2. Vart bor du? - Ösmo
3. Är du nöjd med ditt rum? - Vad är detta för frågor? men ja
4. Vilken är din riktiga hårfärg? - ljusbrunt
5. Har du någon sjukdom? - Hade lite tix i munnen typ förut men hahah nä tror inte det.
6. Är dina föräldrar skilda? - Nepp.
7. Gillar du skolan? - JA eller till och från.
8. Hur svarar du i telefonen? - Mina vänner- Hallå. Okänt nummer elr random nummer- Hej det är mikaela.

VAD
1. Åt du senast? - Lax och pasta.
2. Drack du senast? - Vatten
3: vad har du på fötterna? Strumpor?
4. Lyssnar du på just nu – Ingenting, elr disk maskinen.
5. Gillar du mest hos dig själv? - Mina ögooooooon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback