TAR TAG I LIVET EFTER NYÅR HEHE!

Jag har vart sjuk nu u tre veckor. Fattar ni tre veckor det är 9 fotbolls träningar jag missat det är timmar på grymet sen är dagar jag missar i skolan. Jag har vart sjuk fruktansvärt mycket detta år och skadat mig hit och dit över en månads vila när jag skadade mig på fotbollen tusentals kronor hos idrottsläkaren. Och det är bara fr jag lallar med livet. Käkar dåligt, tränar för lite, stretschar dåligt och framför allt krökar alldeles för mycket.. Så nu har jag gjort mina nyårs löften som jag SKA hålla. Det kommer innebära inge godis och sånt skit bara glass varje lördag om jag nu känner suget. Alltså får jag inte smaka på det goda i köket. Kommer bli svårt men måste ta tag i detta nu. Även så ska jag ha regelbundna dagar i gymmet och ta reda på lite "scheman" så jag vet vad och hur jag tränar visa kropps delar. Och sist men absolut inte minst, jag ska sluta kröka! nejdå inte helt men inte så här ofta. Det har vart varje helg freddag och lördag. Sommaren som va nyss festade nog vi varenda dag kändes det som. Ja minst tre fyra gånge ri veckan usch vad det sliter på kroppen. Jag ska lyckas denna gång jag ska inte behöva känna ångest. Nepp nepp snarare tvärt om. Haha dock har jag typ tre veckor på mig att tjocka lite sen är det nyår. Jag klarar detta. Jag måste om jag vill uppnå mitt mål och börja spela fotboll i stora klubbar så måste jag om jag ska platsa. Here i come!


Kommentarer
Postat av: eric KILLBLOGG!

jag ska inte sluta kröka för jag e snart 18 WEEHOOO! :D

2011-12-11 @ 19:33:17
URL: http://ericstylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback