SLUTADE SUPER TIDIGT.

Jävlar vad onödig dag!
Började klockan nio imorse men mentorsträff, där gick vi inte igenom ett skit så kunde lika gärnalegat kvar och sovit. Sen började vi med nästa lektion halv tio och vi trodde vi skulle laga julmat som vår lärare sagt men nejenj utan vi städade hela jävla köket! Ren jävla barnarbete åh va tråkigt det var. Eller nej inte i början för så stog jag och alma i styckboden och städade alla fick liksom egna stationer men när vi väl var klara så skulle vi städa överallt skit tråkigt. Sen drog vi efter ett tag och käkade pallade inte det sista liksom, det var julbords mat från våa julbort som vi haft i skolan kanske inte det godaste men det är mat. Men just nu har jag typ stelkramp i hela magen. Maten kanske inte var så bra? två evckor gammmmmal usch usch. Ska städa litegran hemma nu och kanske sova en stund puss


Kommentarer
Postat av: Ida

▲ Ah okej, det var det som hände för mig, att mina brevvänner bara svarade segare och segare tillslut blev det bara ett per halvår... Lite tråkigt. Själv har jag inte orkat hitta nya ^^

2011-12-19 @ 16:01:31
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback