FYRA DAGAR KVAR !!

Fan vad jag är taggad! Det är bara 4 dagar kvar tills det äntligen är nyårsafton. Den kommer firas hemma hos min klass kompis Elin med massa annat folk. Middag och tjej mys sen smäller det till wohoow. Men även är det min sista dag som onyttig. Jag ska ju sluta käka godis chips läsk ja allt sån där. Bara glass på fredagar.  HaH även ska jag ju typ sluta kröka. Nej inte sluta men verkligen inte kröka ofta! Sen ska jag ju börja med min hemlighet eller ja förhoppningsvis, även ta tag i träningen på allvar liksom. Jag är så jävla taggad på nya livet. 2012 ska bli det bästa. Detta år jag jag nog vart sjuk 50procent av året. Liksom till och från. Så nu hoppas jag att mina vänner stöttar mig och hoppar på mig om jag käkar godis. Lite jobbigt för jag går ju bageri och sånt skit i skolan. HEhEE jag ska klara detta :D




Kommentarer
Postat av: eric KILLBLOGG!

mikkis vi peppar varandra! mindre onyttigt och mer träning! :D

2011-12-29 @ 00:34:05
URL: http://ericstylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback