ONT ÖVERALLT!

Snälla kan någon ge mig massage?
Va en sväng på gymmet efter att jag vart nere i nynäshamn och fixat på banken. Har ju vart jätte sjuk ett tag och skadat mig på fotbollen så gymmet har stått på sidan av ett tag nu men körde riktigt hårt idag. Jävla massa ben & armar plus lite mage då. Kan säga att det gjorde sussen har ont lite överallt så massage skulle sitta fint säger jag bara. Men är as nöjd, dock märker jag att kondisen är på noll nu när jag inte spelar fotboll så mycket eller ja inget alls. Måste jobbas upp, ska dit imorrn efter skolan igen. Skulle behöva åka och handla julisar men eftersom man jämt planerar grejer och det skiter sig så vrf bestämma saker liksom? åh arg jag är! Men ni får en liten video från idag tillsammans med pilo puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback