O JOBBIGA KLASS KOMPISAR JAG HAR! HAHAH

Va hemma idag eftersom jag mådde så dåligt igår. Hade ju sätt fram imot denna fredag hur länge som helst eftersom jag skulle ju åka på kryssning med mina älsklings tjejer men även skulle vi ha idrott med den snygga grabben. Nu vet ni ju inte vem jag pratar om men det är i allafall en kille som ska bli idrottslärare och han är så snygg! asså jag typ dör när jag ser honom men självklart är jag inte ensam om att tycka det. Fick nämligen tusen sms av mina kära klasskompisar idag om hur snygg han var i dag och han tog av sig tröjan och skit. På riktigt fick jag tårar iögonen fö jag blev as arg. Hahah jag blir så när jag tycker ngt är jobbigt eller om jag inte får som jag vill mohahha. Ni kommer få läsa mycket om just vårat lilla krig framöver, jag ska vinna han ska bli min. Asså ni ska se hur snygg han är dreggggggglar!!! MEn självklart älskar jag mina klasskompisar men ibland önskar jag att dom kunde sluta vara i vägen för mig hah ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback