MYSIG DAG NERE I HAMNEN MED FINISARNA!

Kallt kallt är väl det jag kan kalla det. Var ju nere på julmarknad i nynäshamn med Pilen och Eric. Som vanligt är det bara massa krimskrams och självklart massa gott godis! Köpte faktiskt hem en hel del julgott så det var toppen. Vi gick i allafall runt där och kollade varv efter varv. Efter nån timme där sere bland myspys stånden av julgrejer så gick vi upp till centrum och satte oss på cafet och mös ännu mer hihi. Sen även en snabbis inne på Lindex och handlade lite julklappar och andra bra saker. Hittade ett par as snygga handskar men köpte dom aldig nått jag ångrar mig nu så ska nog ner i veckan och införskaffa mig dom! Sen en sista runda nere i hamnen men vi köpte ingenting, istället så gick vi till tåget men bestämde oss för att åka ånglook hem! Vet ni hur mysigt det va eller? Tågen va jätte mysiga och det var perfekt känsla där inne. Även så fick man kaffe och pepparkaka gratis men tyvärr hann vi inte så ngt gottigott för vi skulle kliva av. Nä säger bara nästa gång åker vi ända vägen till stockholm med det tåget!


Kommentarer
Postat av: Ida

Fett lok. Det var nice ^-^

2011-12-04 @ 23:36:35
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback