KRYPA VA DET !!

Vad ska man säga? Fredags kvällen va grym fyfan säger jag bara!
Vi tare från början, menningen va att vi skulle dra hem till Ahlis men det blev ju inte riktigt så. Så bestämmde med Linnea och Hannah att vi skulle dra hem till Linnea och föra litegran men massa sköningar. Vi hade bara ett litet problem att vi va för många tjejer så vi kunde inte dra vidare på efterfesten som skulle vara i vendelsö ni vet där jag var förra helgen. Så vi möttes upp i brandbergen och snackade litegran. Så jag och Pilen drog till vendelsö själva och skulle försöka fixa in dom andra vilket inte gick så dom kom aldrig vilket jag tyckte sög för ville bara fucka ur med mina klass homies hah. Kom i allafall dit och träffade massa folk från förra helgen även massa nytt folk som var super trevliga. Med massa alkohol i kroppen så va man då inne i dimman och träffade nån jävla Emil som hade föredrag för mig om canabis elr hure stavas. haha skrattade som bara den fattade juninte ett skit vad han snackade om. Skön grabb! Sen träffade jag några brudar från förra helgen och jag var säker på ett va lebb för hon tallade på mig hela tiden hahahha! mwn det visade sej att jag hade lite fel fär! Aja kvällen började rulla mot sitt slut tills Evelina och Emil kom och alla fuckade ur igen! Vilyssnade på låten För alla oss som blev kvällens höjdpunkt! MÅNDAG TISDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LÖRDAG SÖNDAG SEN KAN JAG INTE MER. Ja så lät det ut min Ewes och pilens mun. Hälga människor säger jag bara. Kvöllen dog ut då vi va tvungna att dra till bussen vid kvart i ett. I haninge centrum träffar elr ser jag rätta sagt MR GUKLD haha nejdå Daniel så skriker majs och gör hans cp tecken som man alltid för på kort. Då flippar några till på bussen och det blev kaos hahah dock så va jag väldigt full och skrattade som bara den. Hoppade av i terminalen och putte skulle typ döda honom så vi går upp till handeltrrminalen men han hoppar på en buss. Drar sen till tåget  och där möter vi Moa och gänget stuup packade men vad gör det det är ju FREDAAAG! Haha ja min kväll va bäst och jag gör gärna om detta! Tack alla för igår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback