JULKLAPPS STRESS!!

Julafton börjar närma sig ja bara fem dagar kvar och jag har inte klpt en enda julklapp till någon! Dock så kommer det knappt att foras någon julafton iår bara jag pappa och farmor kommer samlas i lilla Sorunda för middag och kalle anka så klart. Pappa vill egentligen inte ha ngt men vet innerst inne att bajen kläder är högst uppe på listan men ha rett litet probem jag vet inte hur man tar sig till en affär jag vill. Så om någon som kan hålla det man säger och vet vägen så hojta till så hänger jag gärna med. Till farmor är det ännu svårare inte en blekaste aning om vad man ska ge henne? Kanske en glas skål med ngt fint motiv på som jag alltid gör eller en stickad kofta vadfan vet jag. Åh ångesten super upp all min eneri. Sen jaghar bestämmt med några kompisar att byta julisar men dom vanligt så har vi inte sagt ngn budget på vad skiten får kosta så det är bara en julklapp som jag är säker på och det är till min barndomms kompis Philip. Har ni lite tips tell mee!! :D puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback