JULKLAPPAR HIT OCH DIT.

Godmorgon,
Dålig uppdatering men det är ju trotts allt juletider. Julafton va nog inte det bästa om jag säger det så. Jag va fruktansvärt onöjd och fick saker jag redan har miljoner av. Så vi åkte nog hem rätt tidigt. Kom hem va så jävla irriterad på hela jävla julen och frmförallt saknade jag min mamma så fruktansvärt mycket. Fick i allafall pengar, pressentkort, halsband, parfym som ska lämnas tbx och nagelkitt grejs. Argast v jag nog för min pappa sa att han kollat på en telefon till mig men köpte ingen för att han inte visste vilken han skulle köpa, kunde han inte bara hållt käften om det? Aja bortskämd som man är så ska jag nog inte klaga egentligen men jag blev arg som aldrig förr. haha ja så va min jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback